Postup zákaznického servisu
Váš přístroj nepracuje správně?
Zjistíte-li, že přístroj zakoupený v IPC2U nefunguje odpovídajícím způsobem, pomůžeme vám zajistit jeho opravu nebo výměnuji co nejdříve. V jakékoli záležitosti kontaktujte naši technickou podporu ještě před případným odesláním zboží.
Postupujte, prosím, dle následujícího popisu :
1.Připravte si následující informace a pomozte našemu RMA oddělení rychle vyřešit závadu : číslo faktury a detailní popis závady.
2. Kontaktujte nás přes telefon nebo e-mail :
Telefon: +420-727 965 000
3. Naše RMA oddělení Vás bude kontaktovat ohledně dalších informací a bude se snažit vyřešit tento problém spolu s vámi nebo s vaším technikem po telefonu.
4. V případě, že váš problém se zařízením nebude možné vyřešit po telefonu :
Vraťte zařízení v původním obalu zpět k nám a ujistěte se, že jste přiložili vyplněný RMA formulář s následujícími údaji (zásilky s nedostatečnými údaji nebudou přijaty):
- Číslo faktury/Dodacího listu
- Popis závady
- Kontaktní údaje ( Prosíme, vyplňte všechna políčka formuláře )
Pro vaši zásilku použijte následující adresu:
IPC2U s.r.o.
RMA-Department
155 21 Praha 5, Česká republika
Ringhofferova 115/1, Budova 21, kanc. 216
6.Pokud je výrobek stále v záruční lhůtě a závada je uznatelná jako vada dle záručních podmínek dodavatele-výrobce, bezplatně zajistíme opravu přístroje a pošleme vám jej zpět.
7.V případě, že záruka již uplynula, budeme vás nejprve informovat o odhadovaných nákladech na pozáruční servis a domluvíme s vámi další postup.
8.Pokud přijmete nabídnutý postup, přístroj opravíme a zašleme vám ho zpět.
Form: