https://ipc2u.cz/support-service/procedure-for-customer-service/
14:48 29.07.2017
Katalog Novinky +420-727 965 000 sales@ipc2u.cz
Sady
Vybrané zboží
Vybrané zboží
Vybrané zboží
Cena na vyžádání
Registrace / Autorizace
Autorizace
Uživatelské jméno:
Heslo:


Zapomněli jste heslo? Zaregistrovat se
Zapomněli jste heslo?
E-mail:
Zapomněli jste heslo?
Průmyslové počítače a řešení pro automatizaci a komunikace
Ringhofferova 115/1,  155 21 Praha 5 , Czech Republic
+420-727 965 000, sales@ipc2u.cz
Košík
Cena na vyžádání
Sleva -
Celkem:

Postup zákaznického servisu

Váš přístroj nepracuje správně?

Zjistíte-li, že přístroj zakoupený v IPC2U nefunguje odpovídajícím způsobem, pomůžeme vám zajistit jeho opravu nebo výměnuji co nejdříve. V jakékoli záležitosti kontaktujte naši technickou podporu ještě před případným odesláním zboží. 
Postupujte, prosím, dle následujícího popisu :  

1.Připravte si následující informace a pomozte našemu RMA oddělení rychle vyřešit závadu : číslo faktury a detailní popis závady.

2. Kontaktujte nás přes telefon nebo e-mail : 

Telefon: +420-727 965 000 
E-Mail: rma@ipc2u.cz  

3. Naše RMA oddělení Vás bude kontaktovat ohledně dalších informací a bude se snažit vyřešit tento problém spolu s vámi nebo s vaším technikem po telefonu.

4. V případě, že váš problém se zařízením nebude možné vyřešit po telefonu : 

Vraťte zařízení v původním obalu zpět k nám a ujistěte se, že jste přiložili vyplněný RMA formulář s následujícími údaji (zásilky s nedostatečnými údaji nebudou přijaty): 

  • Číslo faktury/Dodacího listu 
  • Popis závady 
  • Kontaktní údaje ( Prosíme, vyplňte všechna políčka formuláře ) 

Pro vaši zásilku použijte následující adresu: 

IPC2U s.r.o.
RMA-Department
155 21 Praha 5 
Ringhofferova 115/1 

6.Pokud je výrobek stále v záruční lhůtě a závada je uznatelná jako vada dle záručních podmínek dodavatele-výrobce, bezplatně zajistíme opravu přístroje a pošleme vám jej zpět.  

7.V případě, že záruka již uplynula, budeme vás nejprve informovat o odhadovaných nákladech na pozáruční servis a domluvíme s vámi další postup.

8.Pokud přijmete nabídnutý postup, přístroj opravíme a zašleme vám ho zpět.

Form:

PDF  RMA form english PDF
https://ipc2u.cz/support-service/procedure-for-customer-service/
14:48 29.07.2017